Finsk-svenska Malena Nyström bloggar om Cara

Söta, söta Finsk-svenska Malena Nyström är inte bara bloggare utan studerar IT, jobbar som modell, är internationell tutor, och sitter i Tekniska Läroverkets Kamratförbunds styrelse 2011.

-“Nästa veckas helg skall jag bli fotograferad av fotografen Robert Hammar. På bilderna skall jag ha på mei armband från Cara Collection, ett underbart svenskt företag som gör flätade armband i siden och för varje sålt armband skänker ett bidrag till Diabetesfonden!

Första gången jag såg dessa armband föll jag pladask för dem, de är både vackra som accessoarer och bidrar till ett fint syfte.

Fotograferingen skall vara för en del av Cara Collections vårkollektion “Touch of Spring 2011” (kolla in kollektionen här). Jag ser verkligen framemot fotograferingen, tror att det kommer bli otroligt snygga bilder! Lite nervös är jag, men det brukar gå om när jag väl ställer mei där framför kameran och sätter igång.

Dessutom skall det bli spännande att bli fotograferad av Robert Hammar. Efter att jag hade sett hans bilder på hans webbsida och i hans blogg blev jag riktigt inspirerad!

Kommer bli superskoj! Håll tummarna för att jag gör bra ifrån mei som modell!”

This entry was posted in Okategoriserade. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

